Situazione attuale di l'importazione è di l'esportazione di a Cina

In u primu trimestre di 2020, l'importazioni è l'esportazioni di u mo paese sò calate di 6,4%, ciò chì era significativamente più ristrettu di 3,1 punti percentuali da i dui mesi precedenti. D’aprile, u tassu di crescita generale di u cumerciu esteru hà ripresu di 5,7 punti percentuali da u primu trimestre, è u tassu di crescita di e spurtazioni hà righjuntu bruscamente di 19,6 punti percentuali.

Sicondu e statistiche doganali, in i primi quattru mesi di questu annu, u valore totale di e importazioni è esportazioni di u mo paese di u cummerciu di merchenzie era di 9,07 trilioni di yuan, una diminuzione annuale di 4,9%, è u tassu di calata diminuì di 1,5 punti percentuali da u primu trimestre. Frà elle, e spurtazioni eranu di 4,74 trilioni di yuan, falendu di 6,4%; l'impurtazioni eranu 4,33 trilioni di yuan, falatu di 3,2%; u surplus cummerciale era di 415,7 miliardi di yuan, in calata di 30,4%.

In aprile, e esportazioni di u cumerciu esternu di u mo paese sò cresciute megliu cà l'aspettative di u mercatu. U ritmu di crescita di l'esportazione hà rimbursatu di 19,6 punti percentuali, indichendu chì a crescita di l'esportazione di u mo paese hà recuperatu. Affettati da l'epidemica, i mercati in Europa è in i Stati Uniti si sò calati assai. Tuttavia, cume a strategia di diversificazione di u cummerciu hà ottenutu risultati pusitivi, l'importazioni è l'esportazioni di u mo paese di i paesi longu à a "Cintura è Strada" anu ancu dimustratu una crescita. Inoltre, a serie di politiche stabili di u cumerciu esternu di u paese cuntinueghjanu à esercità forza è u ritimu di a ripresa interna di u travagliu è di a pruduzzione s'hè acceleratu.

"D'aprile, i dati di surviglianza mostranu chì e spurtazioni anu dimustratu una crescita di ripresa". Li Kuiwen, portavoce di l'Amministrazione Generale di i Custumi, hà dettu in un'intervista chì a situazione attuale di u cumerciu esternu di u mo paese ùn hè micca ottimista, è duvemu trattà diverse situazioni cumplesse è difficiule. Preparazioni, ma u mo paeseU cummerciu esternu hè resistente è a tendenza di sviluppu à longu andà ferma invariata.

Shijiazhauang Sincere Chemicals Co., Ltd. continuerà à avanzà sottu pressione per un periudu di tempu in u futuru. Aspettemu cù impazienza di cooperà cù i culleghi di l'industria per superà inseme e difficultà.


Tempu di posta: Nov-11-2020