L'usu è e precauzioni di [bis (2-cloroetil) etere (CAS # 111-44-4)]

[Bis (2-cloroetil) etere (CAS # 111-44-4)], l'eteru dichloroetilicu hè adupratu principalmente cum'è intermediu chimicu per a fabricazione di pesticidi, ma certe volte pò ancu esse adupratu cum'è solvente è agente di pulizia. Hè irritante per a pelle, l'ochji, u nasu, a gola è i pulmoni è provoca disagiu.

1. Cumu si cambia u dicloretil etere in l'ambiente?
L'eteru dicloroetilicu liberatu in aria reagisce cù altri chimichi è a luce solare per esse decomposti o rimossi da l'aria da a pioggia.
L'eteru dicloroetilicu serà scumpressu da i batteri s'ellu hè in acqua.
Una parte di l'eteru dichloroetilicu liberatu in u terrenu serà filtrata è penetrata in l'acqua sotterranea, alcune seranu decomposte da batteri, è l'altra parte si evaporerà in l'aria.
L'eteru dicloroetilicu ùn s'acumula micca in a catena alimentaria.

2. Chì effettu hà l'etere dichloroetilicu nantu à a mo salute?
L'esposizione à l'eteru dichloroetilicu pò causà disconfort à a pelle, l'ochji, a gola è i pulmoni. Inalazione di basse concentrazioni di etere dichloroetilicu pò causà tosse è fastidiu in u nasu è in a gola. Studii nantu à l'animali mostranu sintomi simili à quelli osservati in l'omu. Sti sintomi includenu irritazione à a pelle, u nasu è i pulmoni, danni pulmonari, è una diminuzione di a crescita. Ci vò da 4 à 8 ghjorni per l'animali di laburatoriu sopravvissuti à ricuperà cumpletamente.

3. Leghje è regulamenti naziunali è stranieri
L'Agenzia per a Protezzione Ambientale di i Stati Uniti (US EPA) raccomanda chì u valore di l'eteru dichloroetilicu in l'acqua di i laghi è in i fiumi sia limitatu à menu di 0,03 ppm per prevene i periculi per a salute causati da u bere o manghjendu fonti d'acqua contaminate. Ogni liberazione di più di 10 libbre di dichloroetil etere in l'ambiente deve esse notificata.

U standard di concentrazione ammissibile di l'ambiente di travagliu di u travagliu di Taiwan stabilisce chì a concentrazione media ammissibile di etere dichloroetilico (etere dicloretilico) in u situ di travagliu per ottu ore à ghjornu (PEL-TWA) hè 5 ppm, 29 mg / m3.


Tempu di posta: Nov-11-2020